Training

quote “Wees vriendelijk en trots op de stad!” – Ernst Veen (Directeur Nieuwe Kerk en Hermitage Amsterdam)

Voor wie is de training bedoeld?
De trainingen gastvrijheid zijn bedoeld voor mensen die regelmatig met toeristen en zakelijke bezoekers werken. Of dat nu in een winkel is, op een rondvaartboot of in een hotel. Ook zijn er trainingen voor medewerkers bij evenementen. De trainingen leren hoe je je gastvrij opstelt in een heleboel verschillende situaties. En hoe je gastvrij blijft, ook als een toerist bijvoorbeeld niet zo aardig terug doet.
De trainingen worden altijd samengesteld in overleg met directie of management van deelnemende bedrijven, instellingen en evenementen en kunnen ook op maat worden gemaakt. Bij sommige organisaties is ‘gastvrijheid’ al onderdeel van een opleidingstraject. Welcome sluit de training in dat geval aan op de bestaande trajecten. De standaard trainingen worden kosteloos aangeboden. De trainingen op maat zijn aantrekkelijk geprijsd.

Organisaties die al een of meerdere trainingen hebben gehad
OBA, Rijksmuseum, The Security Company, Casa 400, Global Blue, Pakhuis de Zwijger, Albus Grand Hotel, Escape, MacBike, Neva, Amsterdams Historisch Museum, Canal Company, P60, Rederij Lovers, Haesje Claes, GVB, Holland Festival, Amsterdam RAI, C&A en nog vele anderen.

Via het contactformulier kunt u direct uw interesse voor gastvrijheidstrainingen kenbaar maken. Ook via e-mail of telefoon kunt u contact met ons opnemen.

OrganisatieNaamE-mailTelefoon